Reklamacje
  1. Reklamacje należy składać na piśmie na adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 42a, 05-600 Grójec, w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@pluzynska.pl bądź przy pomocy Formularza kontaktowego, dostępnego na stronie Sklepu.
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru, na przykład kopia faktury lub wydruk z karty płatniczej.
  3. Reklamowany towar należy odesłać na adres: ul. Piłsudskiego 42a, 05-600 Grójec.
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@pluzynska.pl lub telefonicznie: +48 731 377 778.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zakupiony towar można zwrócić przez 14 dni od daty jego dostarczenia bez podawania przyczyny. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i fabrycznie zapakowany oraz dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

  1. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres: ul. Piłsudskiego 42a, 05-600 Grójec wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu, dostępnym poniżej.
  2. Koszty wysyłek ponosi kupujący, prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania zwrotu produktu.
  4. Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
  6. Zwrot środków nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku paczek pobraniowych zwrot zostanie zrealizowany na podany w formularzu zwrotu numer konta.

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.